prens_annesii Zey_nep57 bizimde Defne Arya olacaktı bi akrabamız arya koymuş Bizde Defne Mila koyacağız Allah’ın izniyle 🤲🏻🤗
elifsahraa Zey_nep57 bende kızımda arya ismini çok istiyordum koymadım hala da cok beğeniyorum sağlıkla gelsin prenses 🦋
Zey_nep57 Arya nisa nasıl olur sizce aslında iki isimden yana değilim ama büyüdüğünde istediği ismi kullanma şansı olsun diye yanına isim eklemek istiyorum