tubbis Merhabalar,bugün biz 7+3 olduk kalp atışını dinlemek için hastaneye gittik ama duyamadık doktor 1 hafta daha bekleyelim o zaman da duyamazsak olumsuz düşünecez dedi,benimle aynı haftalar da kalp atışı duymayıpta sonradan duyan var mı?🥺
Sonundabende tubbis canım devletemi gittin bazen rahim arkasına yerleşince uğraşınca dinleniyor yada vajinal sen canını sıkma 8 e 9 a kadar Allah’ın izniyle duyarsın rabbim nefes verdiyse insallah vermiştir de 🥰🥰🥰
tubbis gulten5897er yaa benim doktor direkt olumsuz konuştu cuma da duymasak olumsuz düşünecez dedi niye böyle bu doktorlar🥺
gulten5897er tubbis sen takılma ona. Herkes 6-7 haftalarda duyacak diye bir şey yok canım. Ben iki gebeliğimde de geç döllenme yaşadım geç duyuldu. Hemen kalp atışı yok diye olumsuz düşünülemez. 10. Haftaya kadar yasal olarak bekleyebilirsin.