Ben düşmüştüm 23 haftalıkken doktor bir şey olmaz bu durumlarda kanama varsa endişe etmek gerekir onda bile müdahele ediyoruz bir şey olmuyor demisti. Bir şey de olmadi çok şükür. Ama benim sancım olmamıştı o konuyu bilemicem. Ben bir şey olmamıştır diye düşünüyorum Allah’ın izniyle