Ya ben hiç acikmiyorum hatta karnım şiş patlayacak gibiyim ama yemeyince de migdem bulanıyor sueekli iki saate bir birşeyler yemem gerekiyor yoksa çok kötü oluyorum. Migdem bualniyor kusuyorum. Üstelik hep de ekmek patates gibi miğde sivimi bastiracak seyler yeyince geçiyor yani bı elma armut yiyim geçsin olmuyor ekmek yemek de benim içime sinmiyor sonra da gece miğde agriaindan uyuyamiyorum nefes alamıyorum
Kısacası canım hiç yemek istemiyor yokum ve şisim ama migdem bulanmasin diye sürekli yemek yiyorum siz de öyle misiniz. Napicam ya