prenses_annesiiii Hayalimdin bende 35. Haftamın sonundayım 36 ya gircem adet sancısı gibi sancılr vuruyor doktoruma dedim normal dedi ama çok endişelenşyorum
SemanurAs Hayalimdin ben de 36+4 üm. Aynı şikayetlerim var doktorum normal dedi. Nst de bir sıkıntı çıkmıyor
Sevilgokcen Nasil bir sanci var benim 2-3 gundur adet agrisi gibi agrim vardi , dun 10 dkkda bir bicak saplanir gibi agri girdi dogum basladi sandik gittik acile nst girdim idrar tahlili aldilar idrarda intihap cikti..
Hayalimdin Sevilgokcen ya belime sancı giriyor cnım ağrı var hafif. Duş alsam nasıl olur acaba korkuyorum
Tssemanur Benimde 37 olacak saat 12den sonra. Dun gece benimde gece bir anda agrim oldu. Dogum sandım. 1 saatte bir yarım saatte bir geldi agri bide adet agrisi gbi agri oldu.