goldumsu Mucize7 etli yapan yer yok zaten. Etlisi zararlı. Ben nerdeyse 2 günde 1 yedim bi zararı olmadı
Deletedmom83940 Mucize7 hunharca yiyorum marka vermek gerekirse komagene efsane oluyor ay canım çekti iyi mi 😂😂😂
Eslem_1 Etli yok sanırım zaten piyasada..ben de yiyorum ara sıra yemeyince de daha çok stres biniyor vücuda 🤦🏻♀️
Medineclk Mucize7 etsiz olursa sıkıntı olmaz bnde istemiştim geçenlerde yedim ama baya rahatsız etti beni midemi yakti baharatı falan maden suyu için ce rahatladım
Semaax Mucize7 etsiz olduğu sürece istediğin kadar ye ben çok yedim valla çiğ şeyler önerilmiyor etsiz ye bol marullu oh mis yanında da ayran ✨🤣
Bebisiannesi Mucize7 Yedim, yiyorum ve yiyeceğim 😂 çokta severim doktorum bunu yeme şunu yeme demedi sadece tansiyonuna dikkat et dedi o kadar 😅 bu ara canım bakla istedi ama ondan korkuttular beni gereksizce tiksindim onun dışında herşeyi yedim
Sehrbnon12 Mucize7 ben urfalıyım canım urfada yasıyorum ve burda hergun çiğ köfte yapılıyor ve bi urfalı olarak yemesem tabiki olmaz bana iyi geliyor yaa annem benim için acı falanda yapmıyor cok guzel