Perikizi83 22 haftalık gebeyim.biraz fazla oturup yürüdüğümde ayaklarım şişiyor yukarı koyduğunda iniyor. Biraz daha yürü yine şişiyor. Çok tuzlu yemiyorum tatlı yemiyorum,su içiyorum.. benim durumumda olan var mı ? Ve çözüm ne oldu,teşekkürler 🙏
Pelinakcn Perikizi83 bende 21 haftalıkken aynı durumu yaşadım, tahlillerim temiz çıktı. Çok tuzlu yemiyordum ama 2 haftadır baya baya azalttım tuzu, ve biraz ayakta durunca uzatıyorum ayaklarımı geçti kendiliğinden. Protein ağırlıklı beslen demişti doktorum öyle yaptım. Havalar sıcak bu ara o da etkilemiş olabilir ya da uzun süre aynı pozisyonda kalmakta etkiliyor sanırım.
Aycha Perikizi83 Merhaba, bazen tansiyona da bağlı olarak bu şikayetler gelişebiliyor. Bir hafta boyunca sabah - akşam tansiyonuzu ölçün ve not edin ayrıca idrar tahlili de yaptırın, idrarda protein pozitif çıkarsa doktora muayene olun.
Sinay Erken başlamış odeminiz. Ellerinde de var mi özellikle sabahları uyandiginda sis mi gergin ve ağrılı oluyo mu. Ayak şişmesini normal görüyorlar benim 32. Haftada başladı şişlikler el ve ayakta su an 35 im hala aynı gibi ayakta durunca artıyor baya. Ama sıkıntılı olan ödem bilekten yukarı kemiğe bastirdiginda beyazligin kendini toplama süresi 5 6 saniyeden yüksekse yoğun odem var demekmiş hergun takip ediyorum çünkü tansiyon var bende siz de takip edin o şekilde
Busakts Perikizi83 biraz daha erken başlamış sizin baştan dikkat edin ilerleyen haftalarda çok zorlar
Perikizi83 Busakts normali kaçıncı hafta, dr nem ve sıcak etkiler.gebe olmasan da sıcakta el ayak şişer dedi ama çok tedirginim
Busakts Perikizi83 benim 32. Hafta gibi başladı . Tabi sıcaklar da etkili oluyor . Bol su , yürüyüş ve mutlaka tansiyon kontrolü önerdi Doktorum . Gebelikte normal çok artmadıkça yanında başka semptomlar olmadıkça ( gebelik zehirlenmesi belirtileri gibi ) bir problem olmaz üzmeyin kendinizi ☺️