Deletedmom83940 Minigim24 ay bilmem ki kendi sitesinden baktım hatta emziklerde ikilisi 120 tl falan amaan neyse canım bebiş için artık herşey kendim için 500 tl harcadığım günler geride kaldı 😂😂
Minigim24 Deletedmom83940 yaa işte annelik böyle bir şey 🤗 mam ikili 200 lü bişeydi sanırım tabi her bebek her emziği almıyor o sorunda var
Sezencgn Biz hiç emzik kullanmadik çok bilmis kaynanam bebek almadığı halde zorla emzik vermeye çalıştı zaten almadı gerek yok bence emziğe
Leylasiva21 Deletedmom83940 biberon olarak Nuk antikolik kullanıyorum emzikte Chicco Nuk Wee Bibbs hepsini denedim kızım Philips avent tek aldı
Belacivciv Deletedmom83940 Avent antikolik biberon kullanıyorum, bi sorun yaşamadık biz, memnunum. Emzik ise nerdeyse her markayı denedim ama asla kabul etmedi🫠