Kizlar oglum dogdugundan beri Aptamil iciyordu. Suanda bes bucuk aylik, ayni üreticinin Milupa diye bir Mamasi var daha uygun. Icerikleri ayni, 2-3 cok ufak degisiklikler var.
Gecen gün onu aldik, bir deneyelim eger begenirse bununla devam ederiz hem fiyati daha uygun dedik.
Simdi ama söyle bir durum var persembe günü ek gidaya basladik. Bugünde yeni mamadan bir sise verdim. Yavas yavas günden güne birer sise artirarak ona gecmeyi düsünüyorum ama ek gidayla ayni zamana denk gelmesi cok sorun olurmu?
Üretici falan ayni olunca cok düsünmedim ama simdi aklima takildi. Esimde nolcak abartma diyip duruyor 🤷🏻♀️