Filiz123465 Merhaba arkadaşlar pazartesi günü inşallah sezeryan olacağım spinal ilk defa olacağım için biraz tecrübesizim baş agrısı olamaması için neskafe için diyorlar ama sade mi olacak yoksa sütlü şekerli olabilir mi
iremss Filiz123465 sade ve süt yok sadece kafein alıp vücuttan atman önemli tercih filtre kahve ve türk kahv
Busramusti Filiz123465 ben içmemiştim zaten doğumdan çıkınca bir süre bişey vermemişlerdi diye hatırlıyorum baş ağrım olmamıştı hiç ama sade kahve öneriyolar diye duydum
zeeynepp19 Filiz123465 ben 2si1 arada içtim onun dışında zaten ağrı kesici iğneler yapılıyordu pek baş ağrısı çekmedim migrenim olmasına rağmen