Ucarbabyy sizin kullandığınız ilaçlarla ilgisi yok aslında. Kesin bir sebebi yok ama vitamin eksikliği ve folik asit eksikliğinden oluyor. Ya da işte sigara ve bazı başka ilaçlardan. Ama tüp bebek tedavisinde zaten onları yapmamissinizdir.
Canınızı sıkmayın, artık çok başarılı ameliyatlar yapılıyor hiç belli olmuyor.