[silindi] Kizlar 30 haftalık hamileyim saçimi kestirmek istiyorum sıcaklardan ama hurafelerden yapamıyorum inanmam normalde ama başa gelmeden bilemiyor insan 😢
Deletedmom83940 [silindi] şey de var hamileyken sakız çiğneme çocuğun götü boktan kurtulmaz diyorlar bağırsakları çalışıyor demek ki sakız ne alaka 😂😂😂
Eslem_1 Bebeğin ömrünü saç değil Allah belirler böyle şeyler cahil cühela işleri bebeği size saç mı verdi ki haşa o alsın öyle düşünün Allah’ın nasip ettiğini kim alabilir biraz mantığa davet ediyorum böyle düşünenleri
Eslem_1 _akalin3 bunun neresi doğru olabilir mesela ? Saç ya saç vücuttaki diğer kılları da almayın o zaman bütün kıllar dursun neden sadece saç 😀
_akalin3 Eslem_1 yaa öyle kulaga aşırı mantıksız geliyor anlatamam hatta ciger elleme filanda derler ya ben böyle cekinirim inanmam ama riskede girmem
Deletedmom727271 Benim doktorum şey demişti saç kesildiği zaman vitaminler saça gidermiş fazlasıyla. O yüzden kesilmesini istemem demişti. Malum vitaminlerin bebeğe ihtiyacı var. Ben doğuma 2 gün kala kestirmiştim :)
Eslem_1 Deletedmom727271 saçımızı kesmediğimiz zaman da uzuyor yine vitamin gider gidecek olsa..saç sabit kalmıyor ki her türlü uzamaya devam 😀
[silindi] Deletedmom623737 iki gün kala kestircem herhalde ay inanmam normalde ama ayaklarım kuaföre gitmiyor 🤣
Deletedmom727271 Eslem_1 Kırıklarınızdan dolayı vitamin alımı daha geç olur. Kesildiği zaman daha farklı oluyor malum saçlar 😊
Eslem_1 Deletedmom727271 bebeğe giden vitaminlerle saça giden vitaminlerin Farklı olduğunu biliyordum benim doktorum da kesilmesini öneririm demişti 🤷🏻♀️3. Ye keseceğim nerdeyse
Deletedmom727271 Eslem_1 Her doktorun doğrusu farklı işte 😂😂 hamilelikte bir de çok fazla uzuyor saçlar hormonlardan dolayı ben iki hamileliğim de kestim çok bunaltıcı oluyor.
DemirinAnnesiiii [silindi] 25. Haftamda kestirdim valla canım. Çevremdekiler o kadar laf söylediler ki kestirme bebeğin ömrü kısalır falan denildi en son hem doktoruma hemde arkadaşımın tanıdığı bir hocaya sordum bu tarz hurafelere inanmayın cahil insanlar değilsiniz dediler. O hafta gidip direk kestirdim
Medineclk [silindi] iki gebeliğim dede kestirdim Allah sağlık sıhhat versin yavrularımıza adı üstünde hurafe tabi kötü hissedeceksen kesme.ama.malum iki hamileliğim de de yaz olduğu için mecbur kestirmek zorunda kaldım
Kubratugrulyldrm [silindi] valla ben kestirdim zaten zor nefes alıyorum oturduğum yerde terliyorum birde saç hiç çekilecek gibi değil gözünü karart git kes rabbim herşeyin hayırlısını versin ama hurafe o ya
Minigim24 [silindi] ben hamileyken kestirdim 5 aylıktım bi sıkıntı olmadı yani hurafe hepsi kafaya takmamak gerek