aylince23 Merhaba ben 31+5 hafta hamileyim uzun zamandır ara ara tüm karnıma ve sırtıma yayılan bir ağrı oluyordu nefes alamıyordum sağ tarafıma yatamıyordum bir gece acillik olmuştum bebeğe bakıp normal diyip parol takıp yollamışlardı sonra tekrarlayınca ben de kendim parol içiyordum ve geçiyodu.. 2 gün önce başka bir doktora anlattım böbreklerine bakalım dedi. 19mm boyutunda büyümüş, evre 2 olmuş, kateter takmak gerekebilir dedi ve erken doğuma yol açabilir dedi. Çok korktum.. bol bol su iç dedi içiyorum şimdilik ağrım olmuyor. Olursa da parol iç hatta hergün bile içebilirsin dedi.. bu durumu yaşayan var mı? Bunları söyleyen doktor kadın doğumcu. Ürolojiye henüz gitmedim..
Ela61 aylince23 böbrek büyümesinden geçen hafta hastaneye yattım sancılara dayanamayınca, şuan geçti ürolojiye gittim hamilelerde normal dedi bu rahatsızlık, bol su için ağrılar çoğalınca kateter yapıcaklar bana da ama şuan iyi herşey.
kizannesii aylince23 bnde 25. Haftada yaşadım böbrek büyümesi aynı şekilde parol serum takıp göndermişlerdi. Eve geldikten 2-3 saat sonra tekrar başladı bol su içtim parol içtim sıcak su torbası koydum viks sürdüm biraz hafifletse de geçmedi gece uyuyodum uyandığımda bişey yok ama akşamüzeri tekrar başlıyodu 4-5 gün çektim böyle nerdeyse en sonunda doktoruma dedim bu geçmiyo olcak gibi degil. Bana antibiyotik ve volteren fitil yazdı.bide idrar yolu enfeksiyonu vardı biraz onun için de purinol yazdı.kullandım ve kendime geldim şükür çok beter bi agrı hamileliğimin en zor zamanıydı.geçmiş oldn canım
Rabazcan aylince23 canım benımde sol bobrekte var ama dogumdan sonra normale donuyomus dısını skcaksın bıraz agrısı cok zor bılıyorum parol ıcerek azaltıyosun agrını
Burcuner gecmis olsun oncelikle ben tam 10 gun hastanede yattim bu problemdendolayi ama kateter dogumu tetikledigi icin 3 hatta 4 evrede takiyolarmis üroloji dr kolay kolay yanismiyor gebelikte. bobrek agrim yuzunden acilmam oldu ama bos serum ve agri kesici disinda birsey yapmayacaklarini soylediler yuruyus sicak dus ve sicak su torbasi cok rahatlatiyordu beni deneyin isterseniz ve mutlaka ürolog degerlendirsin kadin dogum uzmanlari alani olmadigi icin cok fazla mudahale edip yorumda bulunmuyor
aylince23 kizannesii çok teşekkür ederim ben de artık öyle idare edeceğim demek ki... kateter olayından çok korkuyorum zaten