Mge95 Ben de aranıza yeni katıldım arkadaşlar 6 haftalık hamileyim 🙂 sigarayı bıraktım ancak zorlanıyorum bu süreçte bırakanlar var mı doğumdan sonra tekrar başladınız mı yardımcı olursanız sevinirim :)
Deletedmom83940 Mge95 çok kolay bıraktım ilk zamanlar aklıma geldi ama dirayetli çıktım inşallah başlamam doğumdan sonra
Ruveyda_baskapan Mge95 bebeğini ve sağlığını düşün bırakırsın , ben günde 2 paket içiyordum hamile olduğumu öğrendiğim gün bıraktım
Mge95 Deletedmom83940 benim de şu sıralar hep Aklıma geliyor doğumdan sonra başlarım diyorum kesin böyle olursa :(
Mge95 Ruveyda_baskapan ben de günde bir paket içiyordum belki daha bırakalı yeni diye alışmaya çalışıyorum. siz böyle yazınca bana da iyi geldi 🙂
Mirdemir Mge95 sanırım bende o haftalardayken bıraktım yada 4.5 5 haftalıkken tam hatırlamıyorum şimdi 18 haftalığız resmen aklıma bile gelmiyor kokusu bile ağır geliyor şuanda şükür alıştım hiç ağzıma sürmedim 🙏🏼
Mge95 Mirdemir Maşallah benim de umarım git gide aklıma gelmesi azalır diye umuyorum . Sağlıkla gelsin bebeğiniz ❤️❤️
Sssvv Bende öğrenir öğrenmez bıraktım ama sonra dayanamayıp bir kaç tane içtim. Sonra ben dayanırım ama bebeğim dayanamayabilir diye motive ettim kendimi. Hiçbir şey ondan önemli değil, bunu düşünmen yeterli 🥰
Vera09 Mge95 dayan canim alisacaksin😊 biraz zor ama ogreniyorsun onsuz yasamayi 19haftadan selamalrr 👋🏻
Peperonni Mge95 Tebrik ederim çok doğru bir karar vermişsiniz 💃🏼 Bende bıraktım sigarayı başlarda aklıma geldikçe farklı şeyler düşünmeye başladım video falan izledim. Sigara içilen ortamlardan arkadaşlardan bir süre uzak kaldım. Eşime yanımda içmemesini söyledim balkonda içti kültablasını kendi döktü falan 😂 öyle öyle unuttum sigarayı şimdi kokusu bile kötü geliyor bana. Ama tabi ki arada şeytan yokluyor kendimi tutuyorum yenilmeyeceğim diyorum. Kendini tuttukça daha da bu konuda kendine güvenin geliyor. Şu an yanımda da içseler etkilenmiyorum hanı içeyim diye. Gerçekten kötü kokuyormuş sigara içmeyen için. Başlarda doğumdan sonra içerim diyordum ama sanırım içmeyeceğim. Çünkü doğum sonrası da sütle bebeğe geçme ihtimali var sütün gelmeme ihtimali var sigaradan dolayı o yüzden artık içmeyi düşünmüyorum. Siz de güzel bir zamanda bırakmışsınız hiç içmeyen bir anneyle aynı oluyormuş 16 hafta öncesinde sigara bırakınca. Sağlıkla gelsin bebeğiniz inşallah. Bende 25. Haftama girdim çok şükür
Mge95 Peperonni anladım bakalım belki benim daha yeni olduğu için böyle hissediyorum hamileliğe alışma süreci 🙂 inşallah zamanla herşey daha güzel olur 🙂
sengul_02 Mge95 Bende öğrendiğim gün bıraktım hatta nasıl bıraktığımı ben bile şaşırıyorum canımda çekmiyor gebelikten önce bırakamam diyordum ama dualarım kabul olunca Allah bana evlat nasip edince nankörlük edip ona zarar veremem dedim çok şükür eşim içse dahi canım cekmiyor. Ha doğumdan sonra içerim diyorum ama ozaman da bebeğimin bi beslendiği benim sütüm onuda zehirlemem yediğimiz fasulyeden bile etkilenen küçük can sigara dumanına dayanamaz kıyamam diyorum 🥲 Allah hepimizin evlatlarını sağlıkla kolaylıkla kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah Nefise uyarsak ohoo herşey istiyor🌹
18__ Mge95 bende tiryakiyim bırakamadım günde 5 tane falan ıcıyorum doktorum da bılıyor 2 paket ıcmektense yıne de ıyısın dıyorum
Peperonni Mge95 Evet evet başlarda öyle oluyor merak etme geçiyor 🥳 özellikle hareketlerini hissettikten sonra 💃🏼