Esra___ devlette isteğe bağlı sezeryan yapamadıkları için böyle risklerini söylemiyolar son ana kadar bekliceksin diyolar. Özeldeki doktor normalide sezeryanide söylüyor. Bakalım 38in sonuna kadar kendi gelsin diye beklicem, normal doğum için muaynemide yaptırcam. Baktım 39da kilosu hala çok ozaman sezeryan isterim diye düşünüyorum