EmirinBusrasi Kızlar hastanede yatıyorum bitane ebe var nst bağlarken çok sıkı bağlıyor kafayı yicem stres yaptım burada ya 😑 öğlenden aynı yaptı lastiği çıkardığında nasıl ağrım oldu 🥺 Şimdi yine sıkı bağladı söyledim ama neymiş gevsetemezmis kayiyormus falan filan 😖 Bebeğime bisey olmaz dimi vallahi stres oldum ya diğer ebeler bu kadar sıkmıyor neden böyle yapıyor anlamadım 😭
seriseri10 EmirinBusrasi canım ona mecbur değilsin baskahekimlige bir şikayetine bakar valla devlette olsa adam gibi yapsın işini bebegine birsey olmaz ama sen stresee girdikçe bebekte strese giriyor açık açık şöyle canımı acitiyorsunuz sıkmayin bu kadar de gerizekalı ahmaklar ya
Nursezer37 EmirinBusrasi benimde karnımı biraz sıktı ben uyarı yapmadım ama bebek hareket ediyor gerçekten yukarı aşagı kalkıyor
Gulsurmeli EmirinBusrasi Benimkini de sıkı bağlamışlardı öyle olması gerektiğini söylemişti hareketlerini tam alamadığından dolayı falanmış normal yani
Feride11_ EmirinBusrasi bn nstye girdiğimde takan hemşire rahatmisin çok sıkmadım demi diye sormuştu siz ricada bulunun cnanz acidgni söyleyin
Eslem_1 O kadar nasıl sıkabiliyor ki enteresan istese de ağrı olacak kadar sıkamaması gerek hem öyle nasıl durdunuz 15-20 dakika ? Ona yaptırmayın o zaman
EmirinBusrasi Eslem_1 ne diyim ki şimdi kadınla kavga etmek istemiyorum ama aglicam şimdi cidden ya inşallah bu kadın yüzünden bebeğime bisey olmaz öldürürüm o zaman onu burada
Eslem_1 EmirinBusrasi diğer ebeler nerde o zaman onlarla görüşün bağlamalarını rica edin bi de neden bu kadar sık girdiniz 3. Mü bugün ? Tamam da yani söyleyin kavga ediyorsa da kendi terbiyesizliği gerekirse de kavga çıksın neden acı çekiyorsunuz bebeğe bir şey olacağını sanmıyorum ama söyleyin hatasını
mintirik EmirinBusrasi niye diyemeyesiniz kimse bedavadan iş yapmıyor camım yanıyor böyle daha gevşek bağlayın rahat edemiyorum diyin sert bir dille ona muhtaç yada mecburi değilsiniz işini yapsın sizin bebeğinizden öenmli değil hiç kimse
EmirinBusrasi Eslem_1 sancilarim var canım yatisim verildi sabah öğle akşam nstye bağlıyorlar. Bu gerizekalida öğlen geldi öğlen de sıkı sıkı bağladı simdide. Tek düşündüğüm bebegim umarım kötü etkilenmez gerçekten aglicam şimdi 🥺
Eslem_1 EmirinBusrasi ya başka ebe yok mu ya da söyle çok rahatsız oluyorum istemiyorum bu şekilde bağlamanızı de gerekirse sert bir üslupla söyle bu stresle nst ye mi girilir
dilaradoyan EmirinBusrasi bebeğe bi şey olmayacaksa siz bi şey olacak stresinden onu da strese sokacak gibisiniz
EmirinBusrasi seriseri10 çok şükür bitti nst eziyeti. İnşallah yarın başka ebe gelecek bu ahmak gidicek kurtulucam. Gerizekali nasıl acıttı karnimi. Sancilarim Bi var Bi yok kaldım hastanede nolcak halim bilmiyorum 😑 40 hafta oluyoruz yarın.
EmirinBusrasi Feride11_ söyledim canım kabul etmedi malesef. Nstden ağlayarak çıktım öyle moralim bozuldu
Eslem_1 EmirinBusrasi özel hastane mi bi de? İyi sabretmişsin ben duramazdım 20 dakika ruhum daralırdı
smg95 EmirinBusrasi ben nstye girdiğimde bağlarken, bağladıktan sonra hemşire sordu çok sıkı değil dimi falan diye, birde devlet hastanesi yani. okadar sıkmak zorunda değil, sürekli gelip düzeltmek zorunda kalmamak için uğraşmamak için öyle yapıyor bence…