gulsnnn Nzye şuan çıkmıştır sonucu ama bazen ertesi gün düşüyor ya da doktor sonuca bakmadan e nabıza düşmüyor
Yabumi Nzye muhtemelen sonuç çıkmıştır biraz daha bekleyin eğer yine e nabıza yansımadıysa kan verdiğiniz hastaneyi arayın sonucunu söylüyorlar bazen
Nzye gulsnnn Doktor Baktı canim gebelik var ama cok yeni varda diyemem yokta diyemem dedi ama ben sonucumu merak ediyorum ıdrarda enfeksiyon çıkmış tahlil olarak kan yok
Baharsss Nzye bazen geç düşüyo bide hafta sonu ben dün verdim bugun hala düşmemiş hastanenin kendi sayfasından baktım dosya numarasıyla varsa öyle imkanınız ordan bakın hastaneyle iletişime geçin dosya numarası versinler
gulsnnn Nzye sormadın mı canım doktora kaç çıktı diye, gidin ya da eşiniz gidip sonucun çıktısını alsın hastaneden