Gulsum-crk26 Merhabalar böyle durum yaşayan varmı 35 haftalıkken nişan sancı ile yatisim yapıldı açılmam 5 cm buldu 5 gün tedavi altında kaldim sancılar durduldu 36 hafta oldum daha ne kadar bekler bebiş 5cm açıklıkla korkuyorum yaşayan varmı böyle bir durum?
Laylaycizi_96 Gulsum-crk26 5 santim az degil ama bebiş haftasını doldurmuş sayılır korkma rabbim vaktini saatini verir saglıkla dogar insallah
Edanur_Dilek Gulsum-crk26 ben 27 haftamda sabaha karşı sancı ile hastaneye gittim 7cm açıklığım olmuş derhal doğum yaptırdılar bana şuan bebeğim küvezde
Merve234 Gulsum-crk26 doktorum 36. Haftadan sonra korkmayın dedi bana. Tıp literatüründe 36 hafta öncesi prematüre olarak adlandırılıyormuş.
Gulsum-crk26 Laylaycizi_96 doğsa tamam ama doğmuyor evde öyle yatıyorum😁 korkuyorum lavaboya gitmeye bilee
Laylaycizi_96 Gulsum-crk26 yani wc ye falan git ama suan bir gün bile kalsa içerde dısarda geciregi bir haftaya eşit oluyor bir iki hafta daha kalsa cok iyi olur bebis için
Merve234 Ozlemytsn ben gezdim merdiven çıktım gittim yerde baya dikti açıklığım oldu 33. Haftada. Şimdi de evden çıkamıyorum açıklığım artmasin diye ☺️😁
Merve234 aysgl2305 33. Haftada 1 cm di. Dikkat ediyorum çok ayağa kalkıp yurumuyorum 35. Haftamdayim acilmam artmadı çok şükür 🙏
Beyhanertekin Bende oğluma hamileyken 35. Haftada 4 cm açıklık vardi hastane de kaldım 4 gün. Bebek küçük olduğu için durdurdular. Sonra 2 hafta dayanabildim. 37 de doğum yapmistim.
Merve234 Ozlemytsn benimde ilk hamileliğim. İnanın hiç açılma olacağını düşünmemiştim ama ben merviden çıkmaya bağlıyorum bilemiyorum yine de. Tabiki hareketli olmanızda fayda var açılma olması için yürüyüş oneriliyor
Gulsum-crk26 Laylaycizi_96 tutabildigimce tutmaya çalışacağım ama o ne zaman gelmek isterse gelecek sanırım 1 hafta dinlenerek atlattım insAllah 1 hafta daha dayanır 🤲🏻
Gulsum-crk26 Merve234 evet bugün sancılarim başladı tekrardan assagiya bıçak batması oluyor sanırım açılmam devam ediyor ama çok zorlayana kadar gitmeyi düşünmüyorum 🥹
Bimucizeee Gulsum-crk26 sizinki sanci degil ozmn sanci olsa 2dakkaya bir girer belden kasiklara dogru yatsan bile gecmez ama acilma varsa ihmal etme doktora gozuk kuzum