Kızlar şu an 28 haftalığım bebeğim de 1100 gr bugün öğrendim doktordan. Bebeğim ultrasonda 4 gün geri çıktı. Bundan 11 gün önce yani 26+3 iken falan tekrar gitmiştim doktora be bebek 10 gün kadar geride çıkmıştı. Doktor da öyle görünce bir perinatoloğa detaylı ultrason yaptırmam gerektiğini söyledi. Ben zaten detaylı ultrasonumu yaptırmıştım ama iyi bir kadın doğum doktoruna yaptırmıştım perinatolog değildi. Şimdi gittiğim doktor ise kadın doğumcuların detaylı ultrason yapmasını yanlıl bulduğunu daha güvenli sonuç için perinatoloğa yapırmamı söyledi. Ve bulunduğum şehirde perinatolog yok yakın şehirlere gideceğim yol masrafı artı muayene 1300 lirayı falan bulur rahat az bir para değil ne yazık ki. Benim takıldığım kadın doğumcuya yaptırdığım detaylıda herhangi bir sıkıntı yoktu kasılmalarımdan başka ha evet o zaman da haftası geriden geliyordu ama bu zamana kadar gittiğim tüm doktorlar 2 haftadan fazla değilse normal ultrasonda öyle çıkması diyordu. Şimdi ki doktorum ise çok takıldı bu konuya ve kesin perinatoloğa git çünkü haftan büyüdü bebek gözükmeyebilir falan da diyor bir yandan. Ve doğru da diyor büyük ihtimalle o kadar masrafa girip ve yol çekip gideceğim doktorda bebeğin her yerini DETAYLI olarak göremeyecek normal bir muayeneden farksız olacak. Başına böyle bir şey gelen var mı sizce doktor mu çok abartıyor yoksa ciddi bir durum mu? Bu arada pco var ben de bu yüzden de adet hesaplamaları yanlış çıkıyor olabilir diye düşünüyorum benim yumurtlama günüm farklı olabilir yani