Herkese merhaba🌸 Aslında aşırı derece de gergin ve sinirliyim.. Sami ulusa kontrolüm vardı fakat hiçbir şekilde randevu yoktu. Bende randevusuz gidip vezneden kayıt yaptırdım. Daha sonra tamı tamına 2 saat bekledim , ne çağıran var ne soran. Odaya gireceğim almıyorlar , hasta var diyip çıkarıyorlar. Ve daha sonra iki kız geldi randevu saatini kaçırmış ve kist için gelmiş. Kağıdında kadın hastalıkları yazıyordu. Dedim burası gebeler için felan diye. O kadar bekledik ya bişi demeden giricem dedi ve aniden girdiler içeri , işin şok edici yanı kızı dışarı bile çıkarmadılar. Bunlarda gitti sonrasında ben kaldım , asistan bana demez mi sen vezneden yanlış almışsın kadın hastalıkları almışsın dedi. O an beynimden kaynar sular döküldü. Laf anlatıyorum dinlemiyor bile. Eşim aşağıda ayrı bitap düştü ona mı yanayım yoksa 36 haftalık olmuşum bir an önce kontrol yaptırmak istiyorum ona mı yanayım. Çıktım geldim ve bir daha asla onların yüzünü bile görmek istemiyorum.. Doktora bile gidesim yok ya , özelin gözünü seveyimm ya bu kadar pahalı olmasa başından beri asla ayrılmazdım ordan. Ne yapsam bilmiyorum 😤😞