NOG_06 daha iyi çünkü ihtiyacın olmayan bir şeye neden 200 TL veresin ki ihtiyacın olursa hemen 2 dk aldirirsin gidemiyorsan bile uygulamalardan sipariş edebilirsin hadi oda yok çevrende tek başına kalicaksin kimsen yok yanında hastaneden birinden rica et çalışanlar gidip alsın ya da oda olmadı en yakın dönerciyi ararsın durumu anlatırsın ücret karşılığında bı mama almalarını istersin