Yoncaasakin Kızlar nst de çekildik idrar tahlili de yapıldı sancı falan da yok bu kaıslmalar neden sürekli olur sizce
Mrvekra Yoncaasakin şuan bende 31 haftaligim canım normal bebek büyüdüğü için oluyor aynı durumdayım karnımın sağ tarafında oluyor 🤗
Gamzess1 Yoncaasakin Bebeğin pozisyonuna bakıldı mı? Benimde tahlil ve nst temizdi ama bebek doğum pozisyonunda ve sürekli sağım agrırdı en çok safra kesemde tas varmış
09kbrkbr23 Bende 31+5 haftalığım ve kasığımda ağrı var hatta belimede vuruyor ağrısı. Kasılmalarda karnımın sağında oluyor devamlı.. hastaneye geldim pek sancı çıkmadı boş bi serum taktılar. Artarsa yine gel dediler bakalım hayırlısı inşallah
Yoncaasakin 09kbrkbr23 benim sağ saol her iki tarafta da oluyo hani belli bi tarafta olmuyo da bakalım ağrılarım olursa giderim olmadı hastaneye
Yoncaasakin Gamzess1 bebek doğum pozisyonunda dedi ama öyle ekstra başka bişey çıkmadı ufak kasılmalar çıktı sadece nst de serum yedim ama iki gün sonra yine aynı
Yoncaasakin Aybukeninannesi01 doğum pozisyonunda dedi doktor ama öyle kanala girme veya baskı yok dedi
Aybukeninannesi01 Yoncaasakin yok takıp etmedim bide kasıklarıma baskı yapıyor sürekli karnım fln ağrıyor oda bebek doğum pozisyonunu aldığından dolayı diye düşünüyorum