11 haftalığım. İçiyorum bende. 7-8 tane. Midem falan bulanır sandım ama hiç tıklamadı. Daha çok canım çeker oldu. Bazen tütünü yemek istiyorum öyle bir istek. Nasıl keseceğim bende bilmiyorum valla. Millet içme falan diyorda öyle çat diye bırakılmıyor. Bırakanlar var ama ben yapamayanlardanım 😕 Allah bebeciklerimizi korusun ne diyim