ortak Arkadaşlar 33 haftalık gebeyim bebeğim ayaktayken ve oturur pozisyondayken bebeğim hareket etmiyor. Sürekli yatmam lazim hareket etmesi için normal mi bu durum.
Sbm050421 ortak benim bebe de yatarken hareket ediyor daha çok , ayaktayken hiç etmez zaten , otururken nadiren yani , genelde yatarken , galiba yatınca yeri genişliyor rahatlıyorlar 🤣
uraz_ve_annesi- ortak 27. Haftadayım bende ayaktayken hissetmiyorum en çok, yatarken hareket ediyor ve bacaklarımı karnıma doğru çekince sanırım yeri daralıyor indir bacaklarını diyor bana 😂
Serooo00 ortak öyle oluyor zaten ayaktayken bebekler uyuyormuş 🥰 siz dinlenmeye geçince oynamaya başlar
mydeno13 ortak benimki de ben ayakta iken oynuyor altıma kaçıracak gibi oluyorum o oynadıkça uyuyorken de sesi yok bebeğimin ❤️❤️
illy Bende ayakta çalışıyordum eve gelip uzandigim an oynamaya başlıyordu canım benim. Şimdi evdeyim bol bol hareket ediyoruz . Yani normal bişey bu
Eminecak ortak demekki yattigin zaman o rahat ediyor ondandır. Ayağa kalktığında oturduğunda yeri daraliyordur.
eyuphaneylul1422 Ben bı vıdeoda dınledım kadın dogum uzmanı dıyorkı gun içinde anne hareket ettıgı ıcın karnımızda bir sıvı varmıs bız hareket ettikce o bebegi uyutuyomus uzanıncada uyanık oluyorlar istedikleri kadar oynuyorlar ıcerde😄
Eminecak eyuphaneylul1422 bizimkinin sıvısı fazla sallanmiyor herhalde yürürken tekmelemeyi cok seviyor
Dyg___ ortak 31+3 benim kız hiç durmuyor dışarda gezerkende hep hareket halinde otururken yatarken neredeyse gün içinde hiç uyumuyo denilecek kadar🤷♀️ Doğduğunda bize çektircek mi acaba diyorum 😃
Karali Dyg___ kiz cocuklari erkek cocuklarina gore daha cok hareket eder derler ben yasamadim ama bebegim erkek oldugu icin😊
Karali Bende oturdugum an ozellikle sirtimi biyere yasladigim zaman hemen basliyo hareket etmeye bide oturup tatli biseyler yedigim zaman buarada ben 32. Haftama girdim 30 dan sonra cok hareketlendi