Arkadaşlar merhaba ben de pcos vardı 85 kiloydum Doktorum polislik olarak teşhisi koyduğunda herhangi bir Tedavi olmadım Sadece adet söktürücülerle adet oluyordum en son Sağlık ocağına gidip kan verip adet söktürücü yazdıracaktım hamile olduğunu öğrendim Bugün itibarıyla 14 haftalık gebeyim 87 kiloydum Hamile olduğunda şimdi 90 kilo olmuşum eğilip temizlik yaptığın zaman evi süpürdüğüm zaman Belim çok ağrıyor Ayağımın üstüne basamıyorum resmen diken gibi batıyor ama dinlendiğim zaman biraz geçiyorum çok oturduğum zaman bu sefer kaburgalarım batıyor bu kilo gitgide beni rahatsız etmeye başladı ne yapacağımı bilmiyorum Yani demem o ki polistik over olup hamile kalanlar var mı Varsa bebeklerinde bu şekilde bir sıkıntı yaşadılar mı bebeğime bir şey olacak diye korkmaya başladım artık