Doğuma 4 gün kaldı normalde bi aksilik olmazsa karnımın sol tarafında bugun ilk defa böyle bir ağırlık gibi bişey hissediyorum bişey batıyor yürüyemiyorum yatarken de hissediyorum birden bire oldu yarım saat felan oldu hala geçmedi nedir bu anlayamadım doğum sancısı bu şekilde gelen var mı