1996gp hic endişe etmeyin. Ben de 20.haftadayim pek bisi yok. Kardeşim de hamile o da 20.haftasinda ve 16.haftadan beri hissediyor. Ikimizin de ilk gebeliği. Herkeste farklı oluyor. Karın bölgesindeki dokudan ve bağlardan kaynaklaniyormus bu durum. Ultrasonda hareket ediyor sonucta 😊 sağlığı yerinde olsun da geç hissedelim. 25 e kadar hic hissetmeyenler de var .