gulsnnn benim doktorum istersen maraton koş dedi 🤣 Allah’a şükür normal ve sağlıklı bi hamilelik geçiriyorum ve inan çok hareketliydim. 9. Haftadan sonra aşırı bi halsizlik ve mide bulantısı başladı. O yüzden 9. Haftadan sonra sürekli yatmaya başladım. Şu an 12. Haftadayım ve mide bulantısı, halsizliğim geçti. Bugün tekrar 1 saat yol yürüdüm ve evde ne iş varsa yaptım. Ne ağrım ne sızım var Allah’a şükür. Şu an rahatken istediğin kadar hareket et ileriki zamanlarda ister istemez halsizlik oluyor 🤣😅