Kızlar herkese selam. Ben tam 13 haftalık hamileyim. Bulantılarım, halsizliğim falan tamamen bitti. En son doktor kontrolüm 1,5 hafta önceydi. Herşey de yolundaydı. Ama ben şuan kendimi hiç hamile gibi hissetmiyorum. Karnım zaten yok 🤷🏻♀️Bulantı vs de yok gebeliğe dair hiç birşey yok. Normal mi ya bu kadarı 😏 doktordan sonra fetal dna testi yaptırmıştık onun sonucuda temiz geldi. Var mı benim gibi olan ☺️ Hamileliğin balayı dedikleri bu mu acaba ben çok normalim 😅