fat19ma97 Arkadaşlar 34+5haftalık gamileyim bugün karnım kasıldı gevşedi sürekli neden anlamadım kasıklarımda da akşam kasılma oldu ağrım olmadı ama. Sizce neden oluyo normal mi doktora gitmelimiyim
RRR fat19ma97 artık yalancı sancılar başlıyo canım bende 34 haftalıgım bendede var ara ara oluyo önemli olan aynı dakika aralıklarıyla olmaması yani düzenli olmamalı düzenli ise dogum demek oluyo ☺️
RRR fat19ma97 canım sert bir şekilde bir yere tostoparlak oluyorsa kasılma oluyo telefonunu eline al dakika aralıklarına bak on bes dakkada bir sonra on dakkada bir falan şeklinde düzenli oluyosa doktora git hemen