merhaba kızlar benim insülin direncim vardı şeker ölçümü takibiyle 3,5ayımda insüline başladık şekerim yükseti ve diyetle düşmedi.35 +5oldum ama bebegin suyu 250imiş geçen hafta 205 sınırdayken şimdi 250 olmuş cok tedirgin ve moralsizim dikkat etmeme ragmen böyle rica etsem yasayan varsa tecrübelerini önerilerini paylasabilir mi