Gulsumakdgn hamilesiniz:) doktor sizi boş yere üzmüş. 5000 olunca keseyi görmek için doktor muayenesine gidiliyo. Bu değer hamile olduğunuzu gösteriyo, hayırlı olsun :) benim adetim tam bir hafta geçmişti 192 çıkmıştı. Geç döllenmeydi gerçi o yüzden düşüktü. 1 hafta sonrada bebeği gördük:)