Sevdapl sancın veya bi sıkıntın yoksa ellerinden geldikçe alttan muayene etmemeye çalışıyorlar zaten merak etme. 35 haftaligim nst de sancım çıktığı için bakmalari gerekti ebelere yönlendirdi doktor direk onlar baktı. Ondan oncesinde hic alttan muayene olmadim.