Sezaryense eğer sütsüz şekersiz nescafe koyun doğumdan çıkınca içmek için gaz atmak için. Birde kayısı hoşafı şekersiz kaynatıp götürün oda gazınrahat çıkarmak için. Kuru incir falan koyun. Muhakkak çorap terlik koyun. İnsan doğumdan çıkınca üşüme geliyor çünkü. Terlikle yürümek kolay oluyor. Aklıma gelen bunlar normal liste haricinde.