Nisandua1 Kızlar eşimin sakalında çok fazla kepek var yani böyle derisi kavlıyor ne yapsak geçmedi eşinin başına gelipte çözüm bulan varmı ?
Gzmmtrkmn Nisandua1 eşim de aynı sorunu yaşıyor, sadece sakalında değil kaşlarında da oluyordu. Cildiyeye gittik losyon hap vs verdi o şekilde geçti ancak.
Doga_deniz Nisandua1 arkadaşın eşinin saçında vardı doktor egzama demiş bende de egzama var onun için hindistan cevizi yağı kullanıyodum ona da tavsiye etmiştim o geçirmişti o zaman bi denesin isterseniz söyleyin deri kuruluklarına çok iyi geliyo