rana_mdova04 Ilk ne zaman hiss etidiniz bebeyiniz haraketlerini ben 17 +0 oldum ve hiss ediyorum ama sanki qidiqlanma gibi oyle mi oluyor hic bilmiyorum yardimci olursaniz sevinirm 😇😇😇😇
benimmdunyamm rana_mdova04 16 dan beri hissediyorum 20 de tam tekme olarak hissetmiştim onun öncesi seyirme gibi
findiklibadem rana_mdova04 ay ben 18. Haftama girdim ama hala hissedemiyorum normal mi ya gaz mi bebek mi oldugunu anlayamiyorum bu ayrimi nasil yapcaz