umrantekin ikinci kızım yolda ilkinde bol bol bulantım kilo kaybim oldu, hep tatlı yedim, yüzümde gözümde leke vs olmadı, karnım sivriydi. Bu bebiste bulantım hiç olmadı tatlı ekşi acı her şeyi yiyebiliyor um ama tercihim tatlı öncelikle 🤣 karnım gene sivri . Lekelenmedim henüz ama sanki boynumda olacak gibi leke 31+6 yim