canparcam1 hiç kendini sıkıntıya sokma. Bak 28.haftada su azlığım başladı ilk 32.haftayı görmemiz gerek sonra 34 dedi. 34 ten sonra hapşırsan bu çocuk gelir dediler çok şükür iuşuan 36.haftadayız gerçi haftaya alacaklar artık su seviyesi iyice düşüyor ama en azından bu haftaya kadar geldik. Ben kendimi hiç sıkmadım bu konuda ne gelirse allahtan ben elimden gelen herşeyi yaptım. Her akşam koca bardak havuç suyu içiyorum çok, faydası var her gün 1 armut yiyorum ve her akşam yeşil mercimek yemeği mutlaka yiyorum sende bunları yaparsan allahın izniyle düzelir inşallah.