Deletedmom83940 Eda2714 şimdi de yapsan çıkar canım ben dört gün geçince saat dörtte yapmıştım kıpkırmızıydı
Eda2714 @Ebru-EY @Deletedmom83940 @Mihrimahvuslat @mommyinthefuture kızlar test yaptım hafif silik çızgi çıktı pembe renkte tahmin ettiğim şey sanırım geç döllenme yarın kan vericem geç döllenmede sağlıklı bir gebelik oluşur mu sizce 🥺😇
gulten5897er Eda2714 2 gebeliğim sen geç döllenme. Sağlıklıdır sen içini ferah tut. Geç döllenme olanlar sağlıksızdır diye bir şey yok canım
Deletedmom83940 Eda2714 oluşur canım betan düzenli artarsa önemli olan betanın artışı geç döllenmenin önemi yok yarın bi kan ver hayırlı olsun 🌸