R57_34M
Bende 27 haftalğm bendede başladı ayak bileklerim şişmeye. Bugun doktoruma söyledim normal dedi çok su içmen lazm ve yürümen lazm dedi dkkt et şeker tuza dedi. Bugun leğene buz gibi su koydm tuz koydm bikaç kez ısındkça değştrdm aşırı işe yaradı. Tahlıl falanda yaptı yinede bakalm dedi skntı çıkmadı şükür.