Burcuuzeynep merhaba öncelikle geçmiş olsun canım benim de ilk bebeğim düşük oldu doktorlar nedenini bulamadı böyle kanamam vs vardı git gel çok yaptım ama malesef sonuç alamadık şimdi 6 aylık gebeyim bu bebeğimde de baya kanamam vs oldu hastaneye vs yatım düşük riskim var hala ama doktorun dediklerini harfiyen yapıyorum ağır taşımıyorum, çok yürümem ,merdiven çıkmam uzanirim ayağımı duvara dayarim dinleniyorum bide ilaçlara dikkat ediyorum psikoloji çok önemli kötü düşünmemeye çalış sen elinden geleni yap gerisi takdiri ilahi. Umarım bebeğini sağ salim kucağına Alırsın 🤲