Sineemiis Haftaya girdik elhamdulillah 1 haftadir ödem Başladı çok ayakta kalınca ayaklar bilekler sisiyor onu anlıyorum da ellerime parmak bogumlarima ne oluyor acaba bükerken zorlanıyor biraz özellikle sol el bileğim hareket esnasında sızlıyor uykuda uyuşma karıncalanma oluyor var mi ben gibi olan 🫠
Gozi Sineemiis Benimde ayaklarım da ödem ve ellerim de uyusma ağrı oluyor gece uyurken. Doktoruma sordum karpal tünel sendromuymus googledan bi araştırın doktorum geceleri bilek ateli kullanmamı söyledi birde apikobal diye bi vitamin verdi atel biraz işe yarıyor yine uyuşuyor ama en azından uyurken ağrımıyor. Ellerinizi çok yormayın
Zanaservan Sineemiis bende de hepsi de var özellikle uyuduğum zaman bileğim ağrıyor sol elim uyuşmalarım uzun zamandan beri var ayaklar şişmiş zaten 🥴🥴ve daha 27. Haftamdayım
Merveofs Bende de bilek değil ama parmak bogumları ağrı yapıyor çok, özellikle ilk uyandığım zaman acayip
Ecoli28 Ben de yaklaşık 1 aydır sol bilek ağrısı çekiyorum hatta hareket kısıtlılığı yaşıyorum kalsiyum magnezyum takviyesi de alıyorum ama geçmiyor sürekli var, pazartesi doğumum var inşallah geçer doğurunca
Sineemiis Ecoli28 ah ya Rabbim hayırlı sağlıklı kolay doğumlar nasip etsin doğumdan sonra tüm rahatsızliklarimiz son bulsun amiiiiin🤲 Doktoruna sordun mu peki bu agriyi ?
Ecoli28 Sineemiis amiin çok sağolun 🙏🏻 Söyledim ve ödemden kaynaklı olduğunu doğumdan sonra düzeleceğini söyledi 🤷🏻♀️
Sineemiis Gozi uyurken agrimiyor şükür de gun icinde hareket ettirirken bileğim Agriyor . Gece sadece parmaklarım uyuşup bükülmüyor 😵💫 tesekkur ederim sorayım doktoruma