Merhaba güzel anneler sezaryen doğum yapalı bugün 43 gün oldu ancak kanamam hala devam ediyor. Tam bitti diyorum bakıyorum tekrar kanama. Herkesin vücut yapısı farklıdır evet ama çok yorucu oluyor artık. Var mı bu durumu yaşayan ortalama kaç gün daha sürer böyle