Zoro bende 25. Haftadayım 1,5 aydır diş eti problemi yaşıyorum operasyon geçirmeme rağmen hormonlardan tekrarlanıyor 😔 Yumuşak fırça kullanmamı tavsiye ederim doktorum banat marka yazdı bana. Fırçalamaktan ve kanatmaktan korkma birde doktorunla görüşerek magnezyum takviyesine başlayabilirsin.