isilulusal bir arkadaşım BİM’den almıştı geçen yıl çok memnun kaldığını söyledi pahalı sağma makinelerini almana gerek yok dedi bende kiwi aldım en uygun o diye.. şimdilik sütüm az o yüzden az sağıyor sütüm çoğaldıkça çok sağım yapacak mı yaşayarak göreceğiz😌