Elanurcalboga Merhaba Hanımlar sağ alt diş etimde iki dişimi kaplayacak şekilde hamilelik tümörü oluşmuş.Bakıldığında diş eti iltihapı gibi görünüyor ama aylardır geçmiyor 32 haftalık gebeyim bu problemle karşılaşan var mı doğumdan sonra aldırmam gerekiyor
Esiii06 Elanurcalboga ben aynı sorunu yaşıyorum 1,5 aydır 😔 Henüz 25. Haftadayım 14-15 gün önce doktorumun onayı ile aldırmıştım. Fakat şuan aynı yer tekrarladı ve şişmeye başladı hormonlardan dolayı eğer büyümeye devam ederse doktor tekrar işlem yapacağını iletti 🤦🏻♀️