nurnur13 28+1 olduk hala yan duruyor bebişim, sizin bebekleriniz ne zaman döndü? Yan durduğu için ne sağa yatabiliyorum rahatça ne sola sırt üstü yatmak da zararlı 🤷♀️🤦🏼♀️
Bet7408 nurnur13 32. Haftamda doktorum dönmüş dedi doğum pozisyonunu almış bu seferde kaburgalara vuruyor 😞
MissMuso nurnur13 benim ilk gebelik 37.haftada başı aşağı döndü hep yukarıda duruyordu. Ama sonra geri yukarı dönmüş bile olabilir başı yukarıda hissediyorum yine. . O yüzden şimdi dönse de garantisi yok canım.
bsraaktan Bet7408 bende 32 deyim gittim dönmüş dedi doktor aynı şekilde benimde üst tarafa aşırı baskı yapıyor