Merhaba demir eksikliğim sebebiyle ferramat ilaca başlattı doktorum fakat dışkı renginde koyulaşma var siyaha yakın renkte doktorum şehir dışında biraz önce kendisine ulaşmaya çalıştım ondan da dönüş bekliyorum sizlere de sormak istedim böyle bir durum yaşayıp ilaca devam ettiniz mi bu durum normal midir