Bana da geç dölllenme demişti ama sonradan fark kapandı şuan 35. Haftamdayım bir sıkıntı yok. 5. Haftamda dış gebelik olabilir dedi 6.haftamda kese göründü yine kalp atışını duymadan sağlıklı gebelikten bahsedemeyiz tarzında konuştu.8de gittim kalp atışını duyduk. Yani Boşu boşuna panik yapmıştım.Bazı doktorlar ümitlendirmek istemiyor anladığım kadarıyla.