Kızlar kısmetse temmuz 5 doğum görünüyor. 12 paket ıslak mendil aldım 90 lı. Ortalama ne kadar süre gidiyor. Birde 146 lı sleepy yenidoğan aldım umarım bitene kadar kullanabilirim. Haftasıyla uyumlu gidiyo hep şükür 34. hafta 2 kg 2000 gram. Eğer küçük geliyo daha az derseniz siparişi iptal ediyim tecrübeli anneler yorum yapabilir mi?